dipoint

معرفی برند دیپوینت

بسیاری از افراد تصور می‌کنند دیپوینت یک برند کاملا جدید است؛ اما برخلاف تصور آنها دیپوینت از تجربه و سابقه بسیار خوبی برخوردار است. شرکت دیپوینت در سال 1376 با نام گل آسای سرما فعالیت خود را آغاز کرد. برند تجاری این شرکت، گلسان نام داشت و احتمالا نام گلسان برای بعضی افراد آشنا باشد.
از همان سال‌های نخست، واحد تحقیق و توسعه‌ی شرکت گل آسای سرما در کنار سایر واحدهای سازمان، فعالیت خود را به صورت پیوسته و جدی آغاز کرد.

درباره دیپوینت

برند دیپوینت در سال ۱۳۹۳ پس از طی کردن تغییر و تحولاتی به وجود آمد و طی این تغییر و تحولات سه محصول جدیدC5،T7 وD4 به خانوادهٔ دیپوینت پیوستند. با آغاز سال ۱۳۹۵ و افزایش حجم تولید از ۳۰۰ دستگاه در روز به ۷۸۰ دستگاه، شرکت دیپوینت سومین گام خود را در راستای چشم‌انداز تولیدکنندهٔ پیشرو با رویکردی فناورانه برداشت. در این دوره اکثریت محصولات دیپوینت به کمپرسور اینورتر مجهز شدند که این تحول نقش به‌سزایی در بهینه‌سازی مصرف انرژی و طول عمر محصولات ایفا کرد. در این دوره با جذب متخصصان و نخبگان، به‌روزرسانی تجهیزات و دستگاه‌ها، تقویت و ارتقای دانش سازمانی و به‌کارگیری علوم تلفیقی چون مکاترونیک، منجر به اختراع و ثبت دو پروژه دانش‌بنیان و نوآورانهCAPTURE(کپچر) به عنوان محصول اینترنت اشیا وDISCOVER(دیسکاور) به عنوان محصول تعاملی انسان­-ماشین شد. سرانجام در سال ۱۳۹۸ واحد تحقیق و توسعه دیپوینت با اخذ تاییدیه از معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری، در قالب اولین شرکت دانش‌بنیان در حوزه لوازم خانگی با نام دیپوینت به ثبت رسید. همچنین ابتدای سال ۱۴۰۰ مرکز نوآوری و شتاب‌دهی دیپوینت با حضور معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری افتتاح شد. هم‌اکنون با افتتاح فاز دوم کارخانه دیپوینت در تابستان ۱۴۰۰، این مجموعه توانست در حوزه کارآفرینی فضایی پویا برای ۵۰۰ نفر به‌طور مستقیم و با ظرفیت تولید ۱۵۰۰ دستگاه فراهم آورد.

راه های ارتباطی

وبسایت دیپونت

فروشگاه دیپونت

شماره تماس:02179483333